Prema scenariju vježbe, pilot zrakoplova javio je Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe (HKZP) da se nalazi u području jakih turbulencija, kao i da uslijed tehničkih problema naglo gubi visinu te je zatražio preporuku za hitno slijetanje. Potom HKZP gubi radio vezu sa zrakoplovom, a ubrzo se na području Požege gubi i radarski kontakt. Po zaprimanju svih dostupnih i relevantnih podataka, Operativni centar civilne zaštite pokreće akciju potrage i spašavanja zrakoplova, a na utvrđenu lokaciju pada zrakoplova izlazi pet timova hitne medicinske službe, dok ih je još toliko bilo u stanju pripravnosti.
Tijekom vježbe korišten je sustav NICS (Next Generation Incident Command System) kao primarni alat za komunikaciju i izmjenjivanje informacija između svih sudionika potrage i spašavanja zrakoplova. Sustav NICS u slučaju izvanrednih situacija, velikih nesreća i katastrofa omogućava svim službama uključenim u rješavanje krizne situacije razmjenu informacija u realnom vremenu, ali i pristup bazama podataka i informacijama o stanju na terenu, vremenskoj situaciji, fotografijama snimljenim iz zraka, trenutnom rasporedu snaga na terenu, geopozicijama vozila i osoba, kritičnoj infrastrukturi itd.
Stožerno-zapovjedna vježba ASAR 2023-2 održana je s ciljem provjere usklađenosti operativnog djelovanja svih sudionika sustava potrage i spašavanja zrakoplova na kopnu i unutarnjim vodama, a nastavak je održane simulacijsko-komunikacijske vježbe ASAR 2023-1. Osim predstavnika hitne medicinske službe, u vježbi su sudjelovali predstavnici Ministarstva unutarnjih poslova, Ministarstva obrane, HKZP-a, Croatia Airlinesa, Hrvatskog Crvenog križa, Zračne luke Osijek, Hrvatske gorske službe spašavanja, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Hrvatske vatrogasne zajednice, Javne vatrogasne postrojbe Grada Osijeka, Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Državnog hidrometeorološkog zavoda te Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske.