Informativna kampanja Hrvatskih autocesta: PUTUJTE SIGURNO I ODGOVORNO

U sklopu informativne kampanje za sigurno putovanje u uvjetima pandemije novog koronavirusa, Hrvatske autoceste (HAC) izradile su letak koji sadrži informacije o planiranju putovanja, modelima beskontaktnog plaćanja te preporuke za pridržavanje epidemioloških mjera.
Otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih odmora za domaće korisnike, povećava se i promet na autocestama. Premda HAC i Autocesta Rijeka - Zagreb (ARZ) trenutno bilježe otprilike 70 % prošlogodišnjeg prometa, za vršnih opterećenja na prometnicama stvaraju se i gužve u objektima na autocestama pa se ujednačenom informativnom kampanjom nastoji održati svijest o koronavirusu i poticati na odgovorno ponašanje, ističu u HAC-u.
Letak je izrađen na osam jezika te distribuiran predstavništvima HTZ-a, HAK-u, autoklubovima i kamping organizacijama u zemljama iz kojih dolazi glavnina turističkog motoriziranog prometa. Na cijeloj mreži dionica HAC-a i ARZ-a postavljaju se plakati koji pozivaju na pridržavanje epidemioloških mjera, a nalazit će se na odmorištima, prodajnim uredima i benzinskim postajama INA-e, CRODUX-a, TIFON-a i PETROL-a koji su partneri u kampanji. Dvojezični plakati sadrže QR kod poveznicu na mrežnu stranicu koronavirus.hr.
Poruke informativne kampanje usklađene su s preporukama struke i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a predlošci informativnih plakata ustupljeni su i drugim koncesionarima autocesta u RH. "HAC tijekom ljetne sezone inače provodi kampanje vezane uz putovanje i sigurnost na autocestama. Nakon odličnog odaziva korisnika na kampanju Hitni koridor spašava život, za ovu smo sezonu planirali kampanju namijenjenu vozačima seniorima, ali uvjeti novog normalnog nametnuli su druge prioritete", izjavio je predsjednik uprave HAC-a dr.sc. Boris Huzjan.

Podijeli: